Pracujemy z
InPost – paczkomaty
InPost – kurier
DHL – kurier
Dla zamówień o wartości powyżej 189zł dostawa Paczkomatem InPost jest za darmo!
Jeżeli zrobisz zakupy powyżej 289 zł – promocja obejmuje również dostawę kurierem Inpost (nie dotyczy płatności za pobraniem).
Dostawa towarów
- Sklep medeocare.pl oferuje możliwość zawarcia Umowy jedynie wraz z dostawą Towarów do Klienta, przy czym obszar dostawy towarów ograniczony jest do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Informacja o możliwych do wyboru przez Klienta sposobach dostawy dostępna jest na stronie sklepu medeocare.pl. Klient dokonuje wyboru jednego sposobu dostawy dla całego zamówienia.
- Czas dostawy jest określony na stronie sklepu medeocare.pl, oddzielnie dla każdego sposobu dostawy. W przypadku złożenia zamówienia na Towary o różnych terminach dostępności, całe zamówienie jest realizowane w terminie przewidzianym dla Towaru, dla którego termin dostępności jest najpóźniejszy. Czas dostawy należy liczyć od dnia przekazania przewoźnikowi, przez Sprzedawcę, skompletowanego zamówienia Klienta. Sprzedawca kompletuje zamówienie Klienta w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku braku możliwości skompletowania zamówienia Klient, Sprzedawca kontaktuje się z Klientem w celu podania terminu skompletowania zamówienia i ewentualnie także uzgodnienia innego rozwiązania.
- Cena i czas dostawy jest określona w opisie danego sposobu dostawy umieszczonym w Sklepie medeocare.pl.
Zapłata za Towary i dostawę
- Klient może zapłacić za zakupione w sklepie medeocare.pl towary i ich dostawę w jeden z następujących sposobów:
- przy odbiorze towaru gotówka (dostawa za pobraniem),
- za pośrednictwem jednego z systemów płatności elektronicznych, spośród wskazanych na stronie internetowej sklepu medeocare.pl.
- W zależności od wybranego przez Klienta sposobu dostawy, może być dostępny tylko jeden ze wskazanych w pkt 5.1 sposobów zapłaty. Odpowiednie informacje dostępne są na stornie sklepu medeocare.pl oraz podczas składania zamówienia przy wyborze sposobu dostawy i zapłaty.
- Po wysłaniu Towarów, Klientowi przesyłany jest, na podany podczas składania zamówienia adres poczty elektronicznej, dowód zakupu. Sprzedawca, jest zwolniony z ewidencji obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących (fiskalnych) na podstawie rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 grudnia 2017 roku w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących.