Wysyłka w 24h
Darmowa dostawa do InPost Paczkomat® od 189 zł
Ponad 99% kupujących poleca Medeocare
Polski sklep od 7 lat na rynku
Menu

W Medeocare masz zawsze 30 dni na zwrot

Po otrzymaniu przesyłki masz 30 dni, aby sprawdzić w domu zamówione produkty i zdecydować czy spełniają Twoje oczekiwania. Jeśli kupiłeś wcześniej niż 30 dni temu, a data ważności produktu to co najmniej rok, napisz do na adres zamowienie@medeocare.pl, prawdopodobnie też przyjmiemy Twój zwrot.

Ważne! Ponieważ są to produkty medyczne, zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie zapakowany.

Jak dokonać zwrotu produktu?

  1. Zapakuj produkty do paczki i dołącz wypełniony formularz zwrotu (link na końcu strony) lub przesłany na adres email w odpowiedzi na wiadomość z fakturą. W przesyłce włóż kartę z odnotowanym numerem zamówienia.
  2. Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu, usuń starą etykietę adresową.
  3. Wyślij przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) na poniższy adres:

    Zwroty – Medeocare
    Lubieszyn 8c
    72-002 Lubieszyn


  4. Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.
  5. Umieść numer zamówienia w informacjach dodatkowych na etykiecie lub napisz na paczce.

W ciągu maksymalnie 7 dni po przyjęciu przez nas zwrotu otrzymasz zwrot należności za produkty w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe, Blik lub na kartę).

W przypadku zamówień za pobraniem zwrot zostanie zlecony na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Zwrot towaru dla firm

Pamiętaj, że zgodnie z prawem zwroty dla firm nie są obsługiwane na takich samych zasadach jak dla klientów indywidualnych. Jeśli jednak Twoje zamówienie nie dotyczy hurtowych ilości i obejmuje jedynie pojedyncze produkty, istnieje możliwość rozpatrzenia wniosku o zwrot. W takiej sytuacji, postępuj zgodnie z instrukcją dla klientów indywidualnych.

W razie wątpliwości co do swojego zamówienia, skontaktuj się z nami, pisząc na adres zamowienie@medeocare.pl.

Formularz zwrotu

W celu ułatwienia procesu zwrotu, przygotowaliśmy dla Ciebie formularz zwrotu. Pobierz dokument, wypełnij go i dołącz do przesyłki zwracanego produktu.

Formularz zwrotu: [link do pobrania formularza zwrotu]

Reklamacje

W przypadku wad fabrycznych lub niezgodności zakupionego towaru z opisem, należy postępować zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Przesłać do nas produkt do reklamacji, dołączając oświadczenie reklamacyjne dostępne poniżej. W oświadczeniu opisać powody reklamacji, formę rekompensaty, adres zwrotny oraz numer konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot (w zależności od decyzji sklepu).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, poinformujemy drogą elektroniczną o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, w ciągu 7 dni roboczych od podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę produktu, przesłanie nowego egzemplarza lub zwrot pieniędzy.
  4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, przekażemy szczegółowe uzasadnienie decyzji i będziesz musiał odebrać produkt z magazynu zwrotów na własny koszt w ciągu 10 dni roboczych. Po tym czasie produkt zostanie zutylizowany.
  5. W przypadku wady produktu, niezwłocznie poinformujemy producenta, aby mógł szybko zareagować.
Oświadczenie reklamacyjne

Aby ułatwić proces reklamacji, przygotowaliśmy oświadczenie reklamacyjne. Pobierz dokument, wypełnij go i dołącz do przesyłki z reklamowanym produktem.

Oświadczenie reklamacyjne: [link do pobrania oświadczenia reklamacyjnego]

99,8% zadowolonych Klientów
99,8% zadowolonych Klientów
Ponad 7 lat doświadczenia w branży
Ponad 7 lat doświadczenia w branży
100 000 + sprzedanych produktów
100 000 + sprzedanych produktów