Wysyłka w 24h
Darmowa dostawa do InPost Paczkomat® od 189 zł
Ponad 99% kupujących poleca Medeocare
Polski sklep od 7 lat na rynku
Menu

FAQ

Zamówienia
Płatności
Dostawa
Zwroty i reklamacje
Kontakt
Konto klienta
Informacje o produktach

Jak sprawdzić aktualny status zamówienia?

O każdym etapie realizacji zamówienia będziesz informowany mailowo. Dodatkowo w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia otrzymasz link do śledzenia postępów realizacji na bieżąco. Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami, przesyłając nam wiadomość na adres zamowienie@medeocare.pl lub dzwoniąc na naszą infolinię pod numer 22 230 25 52.

Czy mogę edytować złożone już zamówienie?

Niestety, nie ma możliwości samodzielnej edycji już złożonego zamówienia. Możesz jednak do nas napisać na adres zamówienie@medeocare.pl lub zadzwonić na infolinię pod numerem 22 230 25 52. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, będziemy mogli edytować je ręcznie. Jeżeli zamówienie jest już procesowane przez magazyn, niestety nie ma możliwości jego edycji.

Czy mogę dołożyć produkty do złożonego zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, możesz do nas napisać na adres zamówienie@medeocare.pl lub zadzwonić na infolinię pod numerem 22 230 25 52 z prośbą o dodanie produktu. Pamiętaj, żeby podać dokładną nazwę i ilość produktów, które chcesz dołożyć. Jeżeli zamówienie jest już procesowane przez magazyn, niestety nie ma możliwości jego edycji.

Czy mogę połączyć dwa zamówienia w jedno?

Tak, ale tylko wtedy, jeśli żadne z zamówień jeszcze nie zostało spakowane. Napisz do nas adres zamówienie@medeocare.pl lub zadzwoń na infolinię pod numerem 22 230 25 52 z prośbą o połączenie zamówień w jedną przesyłkę.

Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia?

Oczywiście, pod warunkiem że zamówienie nie zostało jeszcze spakowane. Możesz do nas napisać na adres zamówienie@medeocare.pl lub zadzwonić na infolinię pod numerem 22 230 25 52 z prośbą o zmianę adresu. Pamiętaj, żeby podać dokładny adres dostawy. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie możemy zmienić adresu.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Zależy to od etapu, na którym jest Twoje zamówienie. Jak najszybciej zadzwoń na infolinię pod numerem 22 230 25 52 z informacją, które zamówienie mamy anulować – jeżeli będzie to jeszcze możliwe, wstrzymamy wysyłkę i zwrócimy Ci środki.

Czy mogę odebrać zamówienie w Waszej siedzibie na placu Bankowym 2 w Warszawie?

Nie ma takiej możliwości. Magazyn z asortymentem mamy poza Warszawą.

Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?

Nasza infolinia wyposażona jest w cyfrową centralę, zatem nie ma u nas sygnału o zajętym połączeniu. Na bieżąco telefony odbiera jednocześnie kilka osób. Może się zdarzyć tak, że aktualnie prowadzone są rozmowy przez wszystkich konsultantów, dlatego polecamy kontakt e-mail sklep@medeocare.pl

Gdzie znajdę fakturę?

Fakturę dołączamy do e-maila informującego o wysłaniu Twojego zamówienia. Nie drukujemy faktur.

Jeżeli nie widzisz maila z fakturą w głównej skrzynce, sprawdź SPAM lub dodatkowe foldery/zakładki na Twojej poczcie (np. „Oferty” albo „Powiadomienia”).

Czy mogę zamówić jako osoba prywatna, skoro jesteście hurtownią?

Oczywiście! Przyjmujemy zamówienia zarówno od osób prywatnych, jak i firm oraz jednostek budżetowych.

99,8% zadowolonych Klientów
99,8% zadowolonych Klientów
Ponad 7 lat doświadczenia w branży
Ponad 7 lat doświadczenia w branży
100 000 + sprzedanych produktów
100 000 + sprzedanych produktów